Helyreigazitas

Bejegyezte: Süni

Szanom banom, de az tortent, hogy valamit csunyan beneztem :(
A Rozetta Tiszi mintaja termeszetesen es nem VeZsuzsie, mint ahogy azt korabban irtam. Ez uton is elnezest kerek Tiszitol!!
A mintan nem volt nev es mivel mar regen mentettem le sajnos rosszul emlekeztem, hogy kie is valojaban :(
Szanom banom!! Koszonom Tiszi a mintat es megegyszer bocs!

Mostanaban iszonyu szetszort vagyok. A heten mar ez a masodik minta amit beneztem :(( Ez vajon a korral jar?? Meg csak 28 vagyok, mi lesz velem 10 ev mulva? Huhh, bele se merek gondolni :) 

2 megjegyzés:

Tiszi írta...

Semmi gond Süni! :) Csak meglepett, hogy esetleg Zsuzsinak is van ilyen mintája. Már gondolkoztam rajta, hogy valamit benéztem :) Örülök, hogy sikeresen megfűzted és hogy tetszett a minta.

Cirelin írta...

Nem a korral jár ez, én 25 vagyok, és mégis rém rossz a memoriám. :) A minták terén én is sokszor bajban vagyok, amin nincs név, előfordul az ilyen.

Megjegyzés küldése