Ordogi Greta esete a furdoszobapadloval :)

Bejegyezte: Süni

Tombol a gyongyitiszem, eljen :) Gyorsan fuztem egy Gretat. Mar keszen voltam vele, gondosan megcsomoztam a damilt is, eldolgoztam aztan fancsali abrazattal konstataltam, hogy ez a medal bizony nem ugy all ahogy kellene. Rogton az utan, hogy ezt felfedeztem, szemet szurt, hogy bizony ket helyen kihagytam 1-1 11/0 kasat (merthogy nem delicaval fuztem). Ugyhogy hosiesen nekialltam visszakacskaringozni a gyongyok utvesztojeben a csomoig, ami nem igazan akarta megadni magat, de vegul 2:1-re en nyertem :))
Betettem a ket 11-es kasat es jott a kovetkezo remalom, a fotozas. 
Kiprobaltam itt is, ott is, sehol sem volt jo, vegul meglattam a furdoszoba padlot es ugy dontottem az jo lesz. Jo lett :) Bar eloben kicsit bordosabb, de sokkal kozelebb van igy az igazsaghoz mint azok a meggypirosak amiket a jarolappal valo talalkozasunk elott birtam produkalni.


A mintaert koszonet Krisztanak.

6 megjegyzés:

Monessa írta...

Nagyon szép!A valóságban biztos még szebb!:)

Kritti írta...

Nagyon szép lett! Gyönyörűek ezek a színek (is)!

Gabi írta...

igazán vadító színeket választottál!! szupi lett

Lakota mágia írta...

Nagyon szép ebben a színösszeállításban is!
Tetszik!!!
:-)

Csapó Krisztina írta...

Nagyon szép lett!!!
Köszönöm szépen! :-)

Mézesmama írta...

A fotózással én is hadilábon állok, de a képzeletemmel nem...úgy hogy el tudom képzelni
milyen csodás lehet "élőben"!
mézesmama

Megjegyzés küldése