Bejegyezte: Süni

Eloszor is szeretnek bocsanatot kerni amiert eltuntem, de tortentek dolgok a maganeletemben, amik miatt hirtelen a gyongyfuzes nagyon hatterbe szorult. Remelem idovel rendezodnek a dolgok es ujra lesz idom (kedvem) fuzni, mert iden meg nem nagyon lattam gyongyot kozelrol. Na jo, van nehany ujdonsagom, de csak 2 vagy 3. Fotok majd kesobb, mert most sajna idohianyban vagyok.

A jo hir az, hogy amig en a gyongyok fele sem neztem Valaki gondolt ram es kaptam egy dijat. Nagyon orulok neki es hogy oszinte legyek rettentoen meglepodtem :) Koszonom kedves Kriszti :)

A szabályok a következők:
1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Megegyszer koszonom a dijat Kriszti :) Hogy kinek adom tovabb? Az kemeny dio, mert mostanaban ahogy a gyongyfuzes elmaradt a blogok olvasasa is ezert nagyon nehez a valasztas es mivel sajnos most nincs idom annyi embert keresni amennyit szeretnek ezert csak ket embernek adnam, Krittinek es Timinek. Remelem senkit nem bantok meg :)

2 megjegyzés:

Kritti írta...

Igazán meglepetést és nagy örömet szereztél a díjjal! Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy:-)))

Timi írta...

Köszönöm, köszönöm :D
Kiteszem a blogomba :D Aranyos vagy hogy gondoltál rám :D

Megjegyzés küldése