Foto a zoldsegemrol

Bejegyezte: Süni

Nem birtam ki, muszaj volt csinalnom rola par kepet. Meglepoen jol sikerultek ahoz kepest amire szamitottam. Egesz jok lettek a szinek is. Nem volt kedvem nyakra tenni, igy segitsegul hivtam a furdoszoba padlot :)

A masodik kep eleg bena lett, de csak azert rakom fel, hogy latszodjon hogy nez ki "viseles kozben". A bogyot elfelejtettem kozelrol lefotozni. Egy szurke tekla van benne es az aljan meg a tejen csillag alakban latszik a tekla. A masodik kepen talan latszik valamennyire.


Es most varom az oszinte kritikakat :) Szerintetek nem tul zold?

11 megjegyzés:

Cirelin írta...

Tök jó lett, nagyon szép ez a zöld, ne aggódj, nem lett túl sok. :)

Tomi írta...

Nekem tetszik, igazan remek otletet adtam :D. De a kivitelezes is gyonyoru lett :D.

Spiri írta...

Gyönyörű lett Heni!És a kedvenc színem egyike!Ügyes vagy!

Edit írta...

Szerintem nagyon egyben van ez az ékszer!!! Úgy szép, ahogy van!

Névtelen írta...

SZUPER lett Suni!!!!!!!

POÉ írta...

Itt a tavasz, ezért jöhet a zöld minden mennyiségben!Nagyon jó lett !

Mandy írta...

Szuper jó lett! A színe is, meg az egész ékszer nagyon tuti!

Ági mama írta...

Őszintén mondom gyönyörű lett! Nagyon tetszik a színe is!!!

dove írta...

Süni! nagyon szép!!!

ireneli írta...

Que belleza!!!!!

Tiszi írta...

Szerintem nem túl zöld, viszont nagyon szép. :)

Megjegyzés küldése