Gyongyocskeeeek =)

Bejegyezte: Süni

Meg mindig vadasztam a gyongyoket a kephez amit rendeltek tolem (A4 meretu gyongyhimzett kep). Elmeletileg ket magyar webaruhazbol rendeltem volna oket (mert egyben sem volt meg az osszes szin). Az elsovel minden rendben volt, par nap alatt lezajlott a dolog, de a masodikkal nagyon csunya tapasztalatot szereztem, pedig egy ismert webaruhazrol beszelunk. Ez lett volna az elso rendelesem toluk, de ugy dontottem koszonom nem kerek olyan cegbol akik magasrol tojnak a vasarlo fejere. Inkabb keresek olyat akik tenyleg foglalkoznak is az emberrel.

Korabban mar nezegettem ennek a holland cegnek az oldalat. Iszonyat delica valasztekuk van, szerintem nagyjabol az osszes letezo szint aruljak, tovabba arulnak meg kulonbozo meretu Miyuki kasakat es kocka illetve haromszog alaku gyongyoket. Kb ez minden, de mint emlitettem a valasztek oriasi.
Sajnos azonban naluk se kaptam meg az osszes 15/0 kasat ami kellett volna igy a felet magyarorszagrol rendeltem (aprilisba jon anyu es hozza), a masik felet meg innen a hollandoktol.
Reggel jott is a postas ugyhogy most nagyon boldog vagyok. Sikerult csodaszep szineket valasztanom :)) Bar delicabol csak 5 csomagot rendeltem, 3 uj szin, viszont vegre vettem par 11/0 meg 8/0 gyongyot is. Szoval mar jar az agyam mit fuzzek :)

1 megjegyzés:

Sojourner írta...

Egyre kíváncsibb vagyok, milyen lesz a kép...

Megjegyzés küldése