Fotozas

Bejegyezte: Süni

A minap fuztem meg egy kelta csomot. Ezuttal damilra, lila matt luszteres delicabol es feher kasabol. Nagyon aranyos lett. Megprobaltam hat lefotozni....


A foto annyira siralmasra sikeredett, hogy most a fantaziatokra bizom, kepzeljetek el a medalt :) Mint latjatok be sem kereteztem meg semmi. 
Pedig en mindent megtettem. Kiraktam az erkelyre, vaku nelkul fotoztam, tul vilagos lett. Aztan megprobaltam vakuval, ugy is borzaszto lett. Gondolom azt szuksegtelen is mondanom, hogy a szine meg csak veletlen sem ilyen, mint a kepen. Sajna a parom visszavitte a studioba a nagy fenykepezot, az en kis digitalisom meg mint kiderult mar oly sokszor alkalmatlan az ekszer fotozasra.

8 megjegyzés:

Mandy írta...

Szuper jó!!! Nagyon tetszik.

Edit írta...

Néha nagyobb kihívás lefotózni valamit, mint megfűzni :-) Az így is látszik, hogy nagyon jól sikerült!

Cirelin írta...

Szerintem szuper lett, és a képpel sincs gond lehet látni, hogy szépséges, ügyi vagy! :)

POÉ írta...

Nekem nagyon tetszik!!!!

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Nekem bejönnek ezek a színek, így képről is! Szerintem nagggyon szépike lett! Ügyes vagy!

Ági mama írta...

Így is látszik, hogy milyen szép!!

Timi írta...

Nagyon szép lett!!!! A kép is jó, látszik milyen különleges!

Sojourner írta...

Ez akkor is gyönyörűnek látszana ha sötétben vaku nélkül fotóznád le.

Megjegyzés küldése